tisdag 18 februari 2014

Blogga på pendeln!

Undra varför jag anser mig vara så upptagen så jag inte hinner blogga. Befinner mig på pendeln två timmar om dagen ju.

Efter en intensiv höst börjar jag komma in i saker och hitta en balans som inte innebär att somnar i soffan varje kväll :-S

Vad händer med träningen få?

Dom börjar kalla mig biff!? på jobbet. Tydlig går jag spänt...kan ju inte hjälpa alla muskler hihi...

Nä får väl skärpa till mig. Mitt mål är inte att se biffig ut. däremot vill ja se fit ut och framförallt känns mig stark. Kunna göra chins, riktiga armhävningar fler än tio och känna mig bekväm i underkläder :-)

Börjar jag komma dit? Absolut men allt jag ju bli bättre :-)

Börjar ana muskler eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att ni skriver en rad!