söndag 23 februari 2014

Myshelg!

Inledde helgen med att skjutsa minstingen till Tobbe o Johanna som skulle passa lilleman medans mamman o pappan drog på spa.

Övningskörde till Stenugnssund så jag fick övningsköra genom Göteborg för första gången men de gick bra o vi kom fram som vi skulle :-)

Väl framme checkade vi in på spa't. Martin fick en helkroppsmassage och jag körde igenom hela kroppen med ett bra pass på gymmet, skönt att träna i lugn ooch ro utan någa tider att passa.

Efter en dusch var det min tur att få en behandling. Skönt med massage, man kan ju undra varför man inte unnar sig de så ofta. Men de ska nog kunna bli förbättring på de planet :-)






Räkmacka till lunch o sen lite avslappning i poolerna innan vi drog till rummet och kollade på skidor.
Utsikt från sängen

Gjorde oss iordning för middag. Mysigt att fixa o sminka sig i lugn och ro. Är van vid att slänga på en femminuters-make men utan barn kan man ta de piano.

Martin gillar inte mina selfies så jag larvade mig lite xtra.
Väl i restaurangen serverades det god mat och gott vin. Lite väl livat och öppet var de i restaurangen lite som en bamba fast mycket finare, önskade en liten stund att de skulle ha fem tysta :-)  (börjar jag bli gammal?!) hamnade i princip tillsammans med ett annat par, och vi började prata o de blev riktigt trevligt så klockan sprang iväg och klockan blev tre så de blev lite senare än planerat (hoppade träning dagen efter)

Vaknade till skidåkningen på morgonen tog en frukost innan det var dags att åka hem för o hämta lilleman. Skjutsade hem våra nya vänner till Göteborg eftersom de skulle åkt buss, vi lär nog ses fler gånger så de var lyckat!

Lätt den bästa helgen på länge, skönt med kvalitetstid med min stora älskling (sånt behövs verkligen ibland) och framförallt lugnet. Nu har vi laddat med energi och redo för en ny arbetsvecka. Imorgon kommer Lucas hem o jag ska kramas med busen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att ni skriver en rad!