tisdag 24 maj 2011

Just me!



Anledningen till att jag startar en blogg är nog mest för at peppa mig själv, till att hålla igång och för att jag upptäckt hur kul och beroendeframkallande det är.

Kanske borde berätta lite kort om mig, jag är en tjej på snart 27 år som bor tillsammans med min sambo och min underbara son snart 2 år gammal, min sambo är oxå underbar såklart :-)

För att skrapa ihop pengar till mat och hyra jobbar jag på Ica. Vid sidan om har jag ett examensarbete att pyssla med för att så småningom ta ut min lärarexamen...självdisciplin i kombination med tid vilket inte finns nåt av det just nu.

Just nu är vi i planerna på att hitta en annan bostad och kanske kommer de skrivas om de oxå, planen är ett radhus av något slag om plånboken håller för det. Det är inte billigt att bo i Göteborg :-(

På fritiden tränar jag, umgås med mina bästa och dricker kaffe!

I bloggen kommer jag att skriva lite om min träning, tips och trix kring de, lite mat och lite annat intressant!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att ni skriver en rad!