fredag 24 augusti 2012

Dagens slappis!

Skriver ju inte så mycket om mina barn men en dag som denna måste jag bara lägga upp två bilder på mina underbara småttingar.

Den minste fyrade av världens leenden flera gånger och man kan ju inte annat än att smälta, i alla fall inte om man är hans mamma, för vad i världen är bättre än ens lyckliga barn?




Sen en  på den store killen som varit på treårskontroll. Kan inte säga att jag är speciellt modeintresserad och så är det gäller mig själv. Jag köper det jag tycker är snyggt till mig själv oavsett om det är inne nu eller för ett år sen, men när det gäller barnen, så kan jag ju säga att det är grymt roligt att spana in nyheter i butikerna. Min favoritbutik för barnen är KappAhl, till de allra minsta har de deras Newbie-kollektion, allt nyinköpt till Lennon kommer därifrån, allt tillverkat av ekologiskt bomull.

Till de små barnen har de hur coola kläder som helst, tuffa snygga jeans och flera snygga skjortor (hade visst tröjan över jeansskjortan på denna bild). Hur cool är inte denne lille mannen? (Lätt för mig att säga eftersom det i mina ögon är de två finaste grabbarna i världen)

Gissa vart den minsta fått sina smilgropar från? Är så himla glad att han fick dem, smilgroparna och ögonen var ju de jag föll för :-)

Idag är första dagen som det inte blivit någon motion alls och förmodligen inte kommer att bli det heller. Det är ju trots allt fredag, tänker inte lämna dessa hemma för att gå ut o gå. Ikväll blir det 100% fredagsmys med alla killarna. Har till och med köpt hem oxfilé som ligger och marineras i kylen. Är det nåt vi gillar så är det gott kött. Till det blir det en god sallad för min del och potatis till Martin. Till det rödvin för båda.

Till lunch vart det en omelett och till frukost de vanliga äggen.