tisdag 28 augusti 2012

Invägning två veckor senare!

Vikt den 27 augusti:

54,6 kg
-0,6 kg sen förra invägningen
-2,6 kg totalt på två veckor

Ja det var ju inte riktigt som man önskade denna veckan, men sen är det ju så att det såklart går snabbare första veckan när man rensar ut kroppen. Det är ju en del vätska som åker då.

Något som är kul är att jag nu har samma vikt och samma mått som jag hade i januari 2011 när jag drog igång och tränade förra gången. Så nu känns det som man vet vad man har att vänta.

En annan anledning till förra veckan är nog att jag inte var riktigt lika strikt, och har dessutom druckit lite vin både fredag och lördag samt ätit vit pasta på lördagen. Nä nu tar vi nya tag.

Titta vad som kom på posten idag, hoppas på lite inspiration från den:

Denna kom ut i somras, och jag missade att köpa numret då det var i slutet av min graviditet och jag hade tankarna på annat håll.  Ville gärna ha den så jag skrev in till Fitness Magazine och frågade om man kunde köpa den, men då var de så gulliga och gratulerade mig till bebis och skickade hem ett ex som grattis till barnet-present, gulligt va! Å andra sidan kan jag ju säga att jag köper varje nummer löst varje månad oxå så de kunde jag väl va värd ;-)

Har ingen aning om vad jag ska äta eller hur jag ska lägga upp dagens träning som inte blivit av. Fick en Spotifyplaylist och ett Crossfitpass med senast numret. Kanske ska provköra de när Martin kommit hem och tar barnen! Så¨får de bli, lite mer disciplin denna vecka tack!